FAQ
- Získání přihlašovacích údajů (jméno/heslo) pro nové uživatele.
- Jak zjistím platnost hesla a jak si nastavím nové heslo ČVUT?
- How can I obtain validity and how to change my CTU password?
- Zapomenuté hlavní heslo
- Expirované hlavní heslo
- Zapomenuté (neznámé) mobility heslo
- Nastavení mazání SPAM emailů (Horde - webmail)
- Nastavení filtru dovolená pro zasílání odpovědi v době nepřítomnosti (Horde)
- Poštovní rozhraní Horde se nezobrazuje správně
- Jak mám odstranit smazané zprávy?
- Informace jak rozpoznat phishing a jak se chovat bezpečně s emailem.
- Jak je možné používat elektronický podpis a šifrování v emailu
- Přeposílání - přesměrování emailu?
- Jak nastavit poštovní klient Thunderbird pro příjem pošty
- Plná e-mail schránka
- Mám zaregistrované zařízení, ale zásuvka není aktivní
- Jak mám připojit (nové) PC/zařízení do počítačové sítě?
- Počítačová zásuvka, která fungovala už nefunguje, jak mám postupovat?
- Návod na připojení k eduroamu v Linuxu
- Jak získat MAC adresu síťového adaptéru (karty) nutnou pro registraci počítače v síti?
- Odstranění uloženého profilu sítě v systému Mac OS 10.7 nebo vyšší
- Jak zjistím svoji IP adresu odkud jsem připojený/á?
- Jak mám zařídit novou zásuvku počítačové sítě?
- Jak mám nastavit VPN na FS pro přístup k fakultním a akademickým zdrojům ze sítě mimo ČVUT?